Träning vecka 22

Måndag:
Sjuk!!

Tisdag:
Vågade mig på lite barfotalöpning o terränglöpning idag. 6 km sammanlagt blev det. Kändes helt ok, men jag vågade inte köra på eftersom halsen fortfarande inte känns bra.

Onsdag:
2 timmar på gymmet. Dock kändes det i kroppen att jag inte är hundra. Jag orkade inte trycka på och det kändes jobbigt.

Torsdag:
Käner mig inte helt bra, så jag får väl skippa träning idag. Är jag inte bättre imorrn får det bli läkaren :-( Börjar få panik inför Lappland.

Fredag:
Mår äntligen bättre. Har promenerat o cyklat drygt 6 km vardera o det kändes hemskt gött.

Lördag:
Tanken var att jag skulle köra ett ultrapass idag på ca.45, men jag hittade aldrig flytet, så jag fick jobba hela tiden. Blev egentligen inte trött, men lessnade o valde att springa hemåt efter en tur i skogarna mellan Alingsås o Långared. Helt galet vilken stigning det är Laggarebecken upp. Men fin tur i skogen, med en massa sjöar längs vägen som såg hemskt inbjudande ut. Funderade en stund på om jag skulle slänga av mig kläderna o ta ett dopp, men nöjde mig med att blaska av mig. Tiden inklusive lite småstopp o glasspromenad.

Söndag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0