Kyrkloppet 3/9 2011

Denna dag samlades hela familjen för att springa lopp!

Jag kände fortfarande av förkylningen jag precis haft, men inget ont i halsen så jag körde ändå.


Jag försökte gå ut ganska hårt, ville vinna ju, men jag harklade o hostade mig igenom hela loppet. Överaktiva slemhinnor o täta luftvägar är ingen hit när man springer tävling. Jag kunde omöjligt hålla tempo med tjejen framför mig så jag fick släppa henne. Jag slet och slet hela vägen och kollade bakom mig efter andra som skulle komma ikapp. Idag var INGEN bra dag och jag är så missnöjd med dagens insats.

Nåja, trots allt var det väl en skaplig tid, men jag är egentligen i bättre form nu så det känns surt iaf. En andraplats blev det idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0