SÖT del 1 17/4 2012

Med tanke på min dåliga form så skulle jag och Michael springa ihop. Vi ställde oss längst bak och startade riktigt lugnt. Vi joggade på så sakta sist av alla, men efter någon kilometer sprang vi faktiskt om en tjej.

Det blev några gåpauser i de värsta backarna och det var inte bara för Michaels skull, jag tyckte det var hemskt jobbigt med. Efter 2,5 km sprang vi iaf om en tjej till och det kändes bra att veta att jag iaf inte var sist.

Efter 3,5 km ville Michael gå igen, medan jag kände att jag började komma igång lite, så jag ökade tempot och sprang ifrån honom.

Sista biten gick väl hyfsat iaf, men det blev ändå ANTI-PERS!! Gjorde min absolut sämsta tid på SÖT, med flera minuter t.o.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0