SÖT del 2 24/4 2012

Målet med dagen var att åtminstone slå förra veckans usla tid.

Jag gick ut lugnt idag med, men lite starkare än förra veckan. Efter första långa stigningen kände jag mig ändå ganska seg. Pollen har börjat ge mig ordentliga besvär nu och det är ganska tungandat.
Jag springer bakom en tjej som jag passerade förra veckan, men idag springer hon mycket bättre. Jag bestämmer mig ändå för att jag SKA springa om henne. Trots hemskt sega ben och tung andning lyckas jag iaf ta mig förbi.

Jag gör mitt bästa för att hålla ett jämnt tempo och det känns som jag lyckas ganska bra, trots att jag är trött.

Uppför sista biten in mot mål försöker jag spurta lite så gott det går och jag är helt slut när jag springer i mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0